maanantai 3. heinäkuuta 2017

#31 POMPPUJA JA UUDET SAAPPAAT !

Moikka ! En vähään aikaan oo kattonu mun blogin tilastoja. Tänään sit nopeesti vilkasin ja juu u... Onhan teitä sinne vähän kertynyt, ei nyt mitenkään hirveästi mutta riittävästi mulle. Tosiaan viimeeksi kun katsoin lukijoita oli 19, tällä hetkellä teitä löytyy 27 ! Ja blogin katselumäärät ovat kyllä nousseet viime näkemästä. Tiiän että sielä on muutamia jotka lukevat blogiani, mutta eivät ole ryhtyneet lukijoiksi. Se että nään että teitä on sielä, se on mulle tosi tärkeetä koska, tiedän että joku oikeasti lukee höpötyksiäni.


Mutta nyt oikeaan aiheeseen ! Eilen pompittiin Letan kanssa esteitä. Tarkoitus oli ensiksi tulla siis jumppa, jossa olisi ollut kaksi ristikkoa ja sen jälkeen yksi laukka korkeammalle pystylle. Mutta otettiinkin keskimmäinen este sitten kokonaan pois. Jolloin Letta mahdutti väliin kolme laukkaa. Joka oli sille oikein hyvä. 


Heti kun esteet nousevat, Letta alkaa sukeltaa vähän esteille, ja minä nostan kättä liian ylös jolloin ohjat roikkuu löysinä. Pitäis saada pidettyä tiukka ohjasote, jotta Letta ei sais vedettyä ohjia mun käsistä pois. Mutta meillä tuli tosi hyviä hyppyjä ! Nää aikaisemmat kuvat olivat kaksi vikaa hyppyä, jotka olivat parhaat hypyt. Estekorkeus näissä kuvissa oli 70 cm, joka oli meidän kahden yhtenen ennätys. Yritetään rikkoa se taas suraavalla kerralla ;)


Viiime sunnuntaina, samaisena päivänä milloin hyppäsin. Mulla oli ekaa kertaa ratsastaessa jalassa mun uudet saappaat !! Jos joku seurailee mua myös instagramin puolella tietääkin jo tästä hankinnasta. Tosiaan oltiin etsimässä ratsastussaappaita pkseudulta viime perjantaina. Ja sieltähän lähti mulle mukaan Mountain Horsen Venezia malliset saappaat koossa 36. Ostettiin ne Keravalta, Horse & Riders nimsestä myymälästä. Ja on ollu kyllä hyvät !




VeneziaTässä parit mun upeat otokset kengistä. Toivottavasti saatte vähän osviittaa miltä nää näyttää. Mutta ei mulla tällä kertaa oo mitään muuta sanottavaa, super hyvää loppu viikkoa kaikille !Kaikki kuvat (c) Janita Kaarna, paitsi mun ottamat saapas kuvat !



Mtä sä teit viikonloppuna ?

1 kommentti:

  1. Oli kiva postaus ja kivoja kuvia! + nuo saappaat näyttää niin kivoilta!

    elaimetsydammessa.blogspot.com

    VastaaPoista